Yeni Yılmış

31 Aralık 2012 Pazartesi

| | |

2012 mi? Vallahi bilemiyorum neler oldu. Ama bir bakalım:
  • 9 haftalık Paris maceram, 2 günlük Strasbourg yolculuğum ve 10 günlük Esslingen dinlenmesi yapıldı.
  • 90-100 kadar kitap okundu. (Demek bu yıl da bu kadar okusam yeni kitap alabilirim.)
  • Derslerden kalındı. Hiçbir derse gitmezsem böyle oluyor tabii.
  • Fransızca’da B1 seviyesine gelindi, biraz geçildi.
  • Ananeme aşık olundu bir kere daha.
  • Kimseye aşık olmadık bu yıl da. 2013’te olur muyuz? Olmasak daha iyi.
  • Sürekli okunacaklar listesi yapıldı, ama hiç uyulamadı. 
  • Son gün bir okunacaklar listesi daha yapacağım, bakalım neler olacak.
Aslına bakarsanız ben bu yıl çok kitapla tanışmışım, çok yazar tanımışım. Mis gibi de bir yıl olmuş yahu. Eksiler var mı? Düşünüyorum, lakin bulamıyorum. Bulamadığıma göre de önemli bir eksi(k) olmamış hayatımda. 

Ananem petura yaptı, misler gibi yedik. Çok güzeldi yine. Annem sütlaç yapacaktı sahi noldu o iş? Ev kokmadığına göre yalan oldu.

Kardeşimle kitaplığı düzenledik. Bu sefer içime siner gibi oldu. Eldeki mevcut kitaplarla ancak bu kadar oluyor. "Before & After" için şöyle alalım:
Herkes birbirine iyi yıllar diliyor, ben de dileyeyim. Dilekler gerçek olsaydı... 
Neyse, mutlu kalın.


0 yorum:

Yorum Gönder